Retour, Verzenden & Garantie | Living27

Retour, Verzenden & Service Garantie


Retour sturen?

Heeft u een artikel bij ons gekocht, maar bent u niet tevreden? Dan kijken wij of u het pakket heeft gekocht in onze fysieke winkel of dat u een online bestelling heeft geplaatst.

Heeft u een artikel in onze fysieke winkel gekocht? Dan gaan wij er van uit dat u een wel overwogen keuze heeft gemaakt. Dit geldt ook voor artikelen die met korting zijn gekocht in de winkel.

Heeft u een bestelling in onze online webshop geplaatst? Dan heeft u ten alle tijde 14 dagen de tijd om te bedenken of u tevreden bent met uw aankoop. Mocht dit niet het geval zijn dan kunt u deze natuurlijk retourneren. Bekijk hieronder hoe u dat doet:

Stap 1

Zorg er voor dat u uw artikel in de originele verpakking en onbeschadigd opstuurt. Wij vragen u het pakketje te verpakken in doorzichtige tape, geen duct tape.

Stap 2

Zet op een papier uw adres als afzendadres en benoem ook ons adres als afleveradres. Als u een pakket retour stuurt moeten wij ook kunnen achterhalen van wie dit pakket komt. Doet u dit niet zit er een kans in dat uw pakket zoek raakt bij PostNL of DHL of dat wij een pakket niet aannemen.

Stap 3

Meld uw retour aan bij ons via de mail info@living27.nl, graag vernemen we de reden waarom u uw artikel retourneert. Zodra u gebruik maakt van uw retourrecht krijgt u, na ontvangst van iban gegevens, uw geld binnen 14 dagen teruggestort.
Let op! Graag vernemen we van u bewijs dat u het artikel retour hebt verstuurd naar ons, dit kan een verzendbewijs van PostNL zijn of een bevestigingsmail van een transporteur.

Stap 4

Verzend het pakket via PostNL of DHL. Dat zijn de goedkoopste manieren om te retourneren. De verzend- of afhaalkosten zijn voor eigen rekening. Hiervoor vragen wij uw begrip.

Let op! Mochten de goederen bij ons beschadigd, onverzorgd of niet volgens onze voorwaarden aankomen, zijn wij genoodzaakt de goederen niet in ontvangst te nemen en heeft u geen recht op uw retourrecht.


Verzenden

1. Nederland: Verzendkosten bij orders tot € 50 bedragen € 7,25 per pakket. Orders boven € 50,- gratis verzending. Meubeltransport gratis.

2. België: Verzendkosten bedragen vanaf € 13,- afhankelijk van de afmetingen van het pakket. Meubeltransport variërend van € 100,- tot € 200,-.

3. Duitsland: Verzendkosten bedragen vanaf € 13,- afhankelijk van de afmetingen van het pakket. Meubeltransport variërend van € 100,- tot € 200,-. Is er iets misgegaan? Mocht er ondanks onze zorg toch iets mis zijn met het product dat je hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via info@living27.nl.

Wanneer het een klacht betreft graag altijd foto's meesturen. We gaan dan samen met u bekijken hoe we dit tot uw tevredenheid kunnen oplossen. Garantie De garantie verschilt per product en merk. U moet altijd de verpakking bewaren voor de garantie bij een klacht of het retourneren van een product. Mocht u hier vragen over hebben dan kunt u contact met ons opnemen per mail of telefonisch.


Garantie & Service

Wij zijn aangesloten bij het CBW, u heeft een standaard garantietermijn van 2 jaar. Dit geldt echter niet voor alle klachten, bekijk de voorwaarden bij het CBW. Heeft u een beschadigd artikel? Volg dan de onderstaande beschreven stappen.

Stap 1

Zorg ervoor dat u de huidige verpakking bewaart, wij kunnen dan vaststellen of de beschadiging tijdens levering of de productie is onstaan. Let op! Zonder verpakking kan het zijn dat uw klacht wordt afgewezen.

Stap 2

Meldt uw schade bij info@living27.nl, één van onze collega's zal u dan verder ondersteunen. Verstuur altijd foto's van de beschadiging en vermeld uw ordernummer. Onze collega's kunnen dan uw klacht volledig in behandeling nemen.

Stap 3

Wacht lekker rustig af! Onze collega's doen hun best om zo spoedig mogeljk uw klacht in behandeling te nemen, zij zullen u informeren over de vervolg stappen die zullen worden gehanteerd.